Фідерні судна возитимуть контейнери між терміналами у порту Гамбург замість вантажівок

Найбільший контейнерний порт Німеччини і один з найбільших європейських портів Гамбург знайшов новий спосіб подолання заторів, скорочення часу очікування і зниження викидів, що виникають під час перевантаження контейнерів у величезному портовому комплексі, повідомляє The Maritime Executive.

Починаючи з 1 листопада, порт Гамбург розпочне проект з логістичною компанією Unifeeder щодо використання судна лінії для переміщення контейнерів замість транспортування контейнерів дорогами між терміналами. Послуга забезпечить перевезення контейнерів фідерним судном між терміналами HHLA CTA, CTT і CTB, а також Eurogate і, в найближчому майбутньому, Süd-West Terminal.

Перевезення суднами може зняти з дороги кілька тисяч контейнерів щороку. Кожен контейнер, який ми можемо перемістити водним шляхом, означає зменшення викидів CO2″, — зазначив керуючий директор Dihla Dakosy Interessengemeinschaft Hamburger Linienagenten (DIHLA) Олександр Гайслер.

Датська судноплавна компанія Unifeeder є ініціатором разом із фахівцями з програмного забезпечення з Гамбурга Dakosy і DIHLA, які брали участь у створенні цифрового процесу, який також охоплює митну обробку для перевантаження контейнерів у порту на судна.

Нова модель інтеграції, розроблена для системи портового співтовариства, викликає більший інтерес з боку інших фідерних перевізників, повідомляє Dakosy, і з листопада буде доступна більш широко для компаній, що працюють у порту Гамбург.

У 2021 році Гамбург перевантажив майже 9 млн TEU, посівши двадцятий рядок у рейтингу світових портів. Минулого року порт обслужив 3,5 тис. контейнерних суден, у тому числі більш ніж 200 надвеликих суден ємністю понад 18 тис. TEU. Ключове місце призначення, особливо на азійських судноплавних маршрутах, Гамбург також є одним із провідних перевантажувальних портів у Північній Європі.

За словами офіційних осіб порту, передбачувані переваги включають полегшення портової інфраструктури за рахунок зменшення кількості рейсів вантажівок між терміналами, скорочення часу очікування на терміналах і відповідне зниження викидів CO2. Як і багато портів, Гамбург відчуває брак кваліфікованих водіїв вантажівок, який також сподівається пом’якшити перевезеннями фідерними суднами.

Порт Гамбург — найбільший порт Німеччини та провідний порт Європи, де обробляються контейнерні та навалочні вантажі. Займає територію 75 квадратних кілометрів і вважається третім за розміром у Європі (після Роттердама та Антверпена). Розташований у гирлі річки Ельба, за 100 кілометрів від узбережжя. Портові потужності дозволяють приймати та обробляти суховантажні судна дедвейтом до 250 тис. тонн. Порт у 2021 році збільшив вантажообіг порівняно з 2020 роком на 1,9% — до 128,7 млн тонн, контейнерообіг — на 2,2%, до 8,7 млн TEU.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *