Експорту зерна через розблокований канал Дунай—Чорне море не достатньо для порятунку від світового голоду — ООН

Відновлення проходження суден з агропродукцію каналом гирла Бистре суднового ходу «Дунай—Чорне море» не достатньо для подолання загрози світового голоду, допоки заблокованими через російську військову агресію лишаються найбільші морські порти України. Таку думку висловив координатор гуманітарної допомоги ООН Мартін Гріффітс, повідомляє прес-служба Міністерства інфраструктури.

На думку Гріффітса, лише розблокування українських чорноморських портів, які наразі заблоковані російською армією, є найкращим способом запобігання глобального голоду.

Натхнені повідомленнями про відновлення експорту українського зерна через канал Чорне море — Дунай. Але цього недостатньо. Оскільки відсутність продовольчої безпеки в усьому світі стає все очевиднішою, відкриття чорноморського маршруту є нашим найкращим варіантом для подолання глобального голоду. Світ не може чекати”, — зазначив координатор гумдопомоги ООН.

Згідно із дослідженням ООН, Україна щороку вирощує достатньо продовольства, щоб нагодувати більше 400 млн людей, тому блокування портів створює загрозу голоду для цих людей.

Гирло Бистре суднового ходу «Дунай—Чорне море» — це надзвичайно важливий транспортний канал, який може стати «дорогою життя» для тих країн, над якими нависла небезпека голоду. Це стало можливим завдяки звільненню від російських військ острова Зміїний і роботі українських захисників. І ми продовжуємо працювати над тим, щоб врятувати не тільки Україну від російської агресії, але і світ, який Путін тримає у заручниках”, — прокоментував міністр інфраструктури Олександр Кубраков.

Читайте також: Стратегічні зернові. Наслідки скорочення українського зернового експорту для України і світу

Раніше ООН попередила, що закриття українських портів у Чорному морі може спровокувати глобальну продовольчу катастрофу, яка призведе до голоду, масової міграції та політичної нестабільності у світі. Через блокування українських морських портів Росією близько 20 млн тонн збіжжя наприкінці весни залишалися заблокованими в Україні.

На сьогодні через блокаду морських портів, на які до повномасштабного вторгнення припадало орієнтовно 80% експорту аграрної продукції України, вивезення продовольства відбувається виключно через дунайські порти, залізничні та автомобільні пункти пропуску на західних кордонах. Їх пропускної здатності наразі недостатньо для повноцінної заміни морських портів.

Після звільнення острова Зміїний біля українського узбережжя Чорного моря від російських військ, з’явилася можливість використання гирла Бистре для виходу суден, що перевозять експортні вантажі агропродукції, з Дунаю в море.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *