Деблокада гирла Бистре щодоби заощаджує бізнесу $500 тисяч — АМПУ

Згідно з підрахунками експертів, звільнення острова Зміїний та деблокада гирла Бистре суднового ходу Дунай—Чорне море заощаджує бізнесу щонайменше $500 тис. Про це повідомила прес-служба ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ).

Додаткове вікно можливостей дозволить пришвидшити темпи проведення суден-зерновозів до дунайських портів. Паралельно ми працюємо з румунськими колегами, аби логістичні процеси були максимально швидкими та ефективними”, — зазначив в.о. голови АМПУ Олексій Востріков.

Розвиток Дунайського портового кластеру визначено одним із пріоритетних напрямків у роботі, зокрема, і Британсько-Української групи з питань відновлення інфраструктури. Це дозволить уникнути гуманітарної катастрофи всередині країни та запобігти світовій продовольчій кризі, що виникає внаслідок російської військової агресії.

Для забезпечення комфортної та ефективної роботи бізнесу АМПУ перейшла до прозорих механізмів тижневого планування суднозаходів до дунайських портів через Сулінське гирло. Крім тижневого плану, на сайті підприємства публікуватиметься також щоденна інформація з актуальним переліком суден на рейді Суліни, щоденний звіт про проведення суден каналом та тижневий звіт про відпрацювання румунськими колегами тижневого плану.

Раніше команда Міністерства інфраструктури оголосила план збільшити перевалку вантажів у дунайських портах майже удвічі – до 25 млн тон на рік.

Читайте також: Стратегічні зернові. Наслідки скорочення українського зернового експорту для України і світу

На думку координатора гуманітарної допомоги ООН Мартіна Гріффітса, експорт зерна через канал Дунай—Чорне море є важливим, але недостатнім кроком для запобігання світового голоду.

Раніше ООН попередила, що закриття українських портів у Чорному морі може спровокувати глобальну продовольчу катастрофу, яка призведе до голоду, масової міграції та політичної нестабільності у світі. Через блокування українських морських портів Росією близько 20 млн тонн збіжжя наприкінці весни залишалися заблокованими в Україні.

На сьогодні через блокаду морських портів, на які до повномасштабного вторгнення припадало орієнтовно 80% експорту аграрної продукції України, вивезення продовольства відбувається виключно через дунайські порти, залізничні та автомобільні пункти пропуску на західних кордонах. Їх пропускної здатності наразі недостатньо для повноцінної заміни морських портів.

Після звільнення острова Зміїний біля українського узбережжя Чорного моря від російських військ, з’явилася можливість використання гирла Бистре для виходу суден, що перевозять експортні вантажі агропродукції, з Дунаю в море.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *