АМПУ запланувала створити якірні стоянки в Миколаївському порту

ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) планує реалізувати проєкти зі створення якірних стоянок на річці Південний Буг в акваторії Миколаївського морского порту та ліхтеровочної бази в районі Дніпровсько-Бузького лиману. Про це заявив в.о. голови АМПУ Олександр Голодницький, передає кореспондент сайту «Порти України».

Якірні стоянки забезпечать більшу пропускну спроможність Миколаївського порту, тому що між морем і портом Миколаїв — 80 км Бузько-Дніпровсько-лиманського каналу, і такі якірні стоянки дозволять збільшити пропускну спроможність для того, щоб судно очікувало швартування до причалів”, — пояснив Голодницький на прес-конференції у вівторок, 18 січня.

Ліхтеровочна база в районі Дніпро-Бузького лиману,за його словами, буде мати глибини 15 метрів і дозволить приймати панамакси із завантаженням до 100 тис. тонн.

Це великі проекти, це мільярдні проекти. І для них ми плануємо залучати фінансові ресурси, і зараз вивчаємо різні фінансові інструменти. В тому числі — євробонди та кредитні кошти від банківських установ”, — підсумував Голодницький.

Видавництво «Порти України» запрошує на урочисту церемонію нагородження переможців XV Національного Морського рейтингу України за підсумками 2021 року. Дата проведення — 25 березня 2022 року. Реєструйтеся!

Миколаївський морський порт з’єднаний з морем Бузько-Дніпровсько-лиманським каналом, що проходить Дніпро-Бузьким лиманом і річкою Південний Буг. Кількість вантажних причалів — 21 (зокрема портопункт Очаків), довжина вантажного причального фронту — 3,82 кілометра.

Згідно з реєстром АМПУ, у порту працюють портові оператори ТОВ «Дніпро-Бузький морський термінал», ТОВ «Стивідорна компанія «Нікмет-термінал», ПАТ «ДПЗКУ «Миколаївський портовий елеватор», ТОВ «Стивідорна інвестиційна компанія», ТОВ «Нова європейська компанія», ТОВ «Грінтур-Екс», ТОВ «Евері», ТОВ «Міконт», ТОВ «Сільськогосподарське підприємство «Нібулон» та інші.

Миколаївський морський порт у 2020 році скоротив вантажообіг порівняно з 2019 роком на 9,9% — до 30,135 млн тонн. Частка порту у вантажообігу морських портів України становила 18,9% проти 20,9% у 2019 році.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *