АМПУ виконала днопоглиблення в порту Чорноморськ для інвеспроекту Risoil

ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) завершило черговий етап днопоглиблювальних робіт в рамках третьої черги реконструкції операційної акваторії першого ковша Сухого лиману на підходах до пірсу Risoil із збільшенням глибини до 15 метрів. Про це повідомила прес-служба АМПУ.

Фактичний об’єм днопоглиблення склав 373,5 тис. кубометрів ґрунту.

Роботи виконано філією «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ» з використанням земкаравана у складі багаточерпакового земснаряду Dunay, шаланд Izmailskaya, Kuyalnitskaya, Kievskaya та мотозавозні MZ-9.

В ході виконання днопоглиблювальних робіт виявилося, що на ділянці днопоглиблення знаходився ряд підводних перешкод. В результаті натрапляння на одну з них земснаряд Dunay навіть вимушений був на деякий час призупиняти роботу. Для здійснення підводного обстеження, з’ясування типу та габаритів підводної перешкоди, а також способу її видалення з ділянки днопоглиблення були залучені фахівці Водолазної служби адміністрації Одеського морського порту”, — повідомили в АМПУ.

За результатами обстеження з’ясувалося, що підводна перешкода, імовірно, може бути «мертвим якорем», від плавучої швартовної бочки, які свого часу використовувалися у внутрішній акваторії Чорноморського порту. З огляду на можливі габарити та наявний попередній досвід з виконання подібних робіт було прийнято рішення про залучення до підйому підводної перешкоди плавкрану «Богатир» вантажопідйомністю 300 тонн. Припущення підтвердилося: з дна підняли бетонний якір вагою 70 тонн і близько 5 метрів у діаметрі.

Після підйому підводної перешкоди днопоглиблювальні роботи було продовжено і завершено у встановлені терміни, незважаючи на вимушене призупинення.

Видавництво «Порти України» запрошує на урочисту церемонію нагородження переможців XV Національного Морського рейтингу України за підсумками 2021 року. Дата проведення — 25 березня 2022 року. Реєструйтеся!

Своєю чергою Група Risoil висловила вдячність АМПУ за проведені роботи та наголосила, що продовжує виконувати свою частину зобов’язань — зводити сучасний двосторонній пірс, який створює нові можливості задля розвитку порту Чорноморськ.

Група компаній Risoil рада ставати ініціатором подій, що зрештою змінюють майбутнє порту на краще. Сподіваємось, що вже у червні цього року ми повноцінно запустимо об‘єкт на стику причалів №10 і №11 та зможемо прийняти перші судна”, — підкреслює керівництво Risoil.

Читайте також: Проект завтрашнего дня. Risoil начинает строительство уникального двустороннего пирса

На початку вересня 2021 року АМПУ та ТОВ «СП Рисоіл Термінал» підписали угоду про взаємодію щодо реалізації взаємопов’язаних проектів. Згідно з документом, ТОВ «СП Рисоіл Термінал» зобов’язується збудувати на стику причалів №10-11 морського порту Чорноморськ двосторонній пірс завдовжки 339,75 метра (з розміщенням двох причалів №10-а, 11-а довжиною 290 метрів), із можливістю приймати судна типорозміру Panamax. ДП «АМПУ» повинна здійснити днопоглиблювальні роботи на підходах до пірсу в рамках третьої черги реконструкції операційної акваторії першого ковша Сухого лиману з досягненням глибин 15 метрів.

У липні Група Risoil та ОТП Банк домовилися про надання фінансування на загальну суму 750 млн грн, які планується спрямувати на завершення будівництва двостороннього пірсу ТОВ «СП Рисоіл Термінал».

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *