АМПУ виконала днопоглиблення в порту Чорноморськ для інвеспроекту Risoil
ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ) завершило черговий етап днопоглиблювальних робіт в рамках третьої черги реконструкції операційної акваторії першого ковша Сухого лиману на підходах до пірсу Risoil із збільшенням глибини до 15 метрів. Про це повідомила прес-служба АМПУ.
Фактичний об’єм днопоглиблення склав 373,5 тис. кубометрів ґрунту.
Роботи виконано філією «Днопоглиблювальний флот» ДП «АМПУ» з використанням земкаравана у складі багаточерпакового земснаряду Dunay, шаланд Izmailskaya, Kuyalnitskaya, Kievskaya та мотозавозні MZ-9.
В ході виконання днопоглиблювальних робіт виявилося, що на ділянці днопоглиблення знаходився ряд підводних перешкод. В результаті натрапляння на одну з них земснаряд Dunay навіть вимушений був на деякий час призупиняти роботу. Для здійснення підводного обстеження, з’ясування типу та габаритів підводної перешкоди, а також способу її видалення з ділянки днопоглиблення були залучені фахівці Водолазної служби адміністрації Одеського морського порту”, — повідомили в АМПУ.
За результатами обстеження з’ясувалося, що підводна перешкода, імовірно, може бути «мертвим якорем», від плавучої швартовної бочки, які свого часу використовувалися у внутрішній акваторії Чорноморського порту. З огляду на можливі габарити та наявний попередній досвід з виконання подібних робіт було прийнято рішення про залучення до підйому підводної перешкоди плавкрану «Богатир» вантажопідйомністю 300 тонн. Припущення підтвердилося: з дна підняли бетонний якір вагою 70 тонн і близько 5 метрів у діаметрі.
Після підйому підводної перешкоди днопоглиблювальні роботи було продовжено і завершено у встановлені терміни, незважаючи на вимушене призупинення.
Своєю чергою Група Risoil висловила вдячність АМПУ за проведені роботи та наголосила, що продовжує виконувати свою частину зобов’язань — зводити сучасний двосторонній пірс, який створює нові можливості задля розвитку порту Чорноморськ.
Група компаній Risoil рада ставати ініціатором подій, що зрештою змінюють майбутнє порту на краще. Сподіваємось, що вже у червні цього року ми повноцінно запустимо об‘єкт на стику причалів №10 і №11 та зможемо прийняти перші судна”, — підкреслює керівництво Risoil.
Читайте також: Проект завтрашнего дня. Risoil начинает строительство уникального двустороннего пирса
На початку вересня 2021 року АМПУ та ТОВ «СП Рисоіл Термінал» підписали угоду про взаємодію щодо реалізації взаємопов’язаних проектів. Згідно з документом, ТОВ «СП Рисоіл Термінал» зобов’язується збудувати на стику причалів №10-11 морського порту Чорноморськ двосторонній пірс завдовжки 339,75 метра (з розміщенням двох причалів №10-а, 11-а довжиною 290 метрів), із можливістю приймати судна типорозміру Panamax. ДП «АМПУ» повинна здійснити днопоглиблювальні роботи на підходах до пірсу в рамках третьої черги реконструкції операційної акваторії першого ковша Сухого лиману з досягненням глибин 15 метрів.
У липні Група Risoil та ОТП Банк домовилися про надання фінансування на загальну суму 750 млн грн, які планується спрямувати на завершення будівництва двостороннього пірсу ТОВ «СП Рисоіл Термінал».