Американський імпортер поскаржився на антиконкурентну змову за участі Maersk

Американський імпортер меблів OJ Commerce (OJC) подав скаргу до Федеральної морської комісії США (FMC), звинувативши Maersk у завищенні фрахтових ставок, змові та порушенні контрактних зобов’язань, повідомляє Splash 24/7.

Maersk підняв ставки, скориставшись глобальною кризою, щоб якнайбільше отримати грошей від вантажовідправників. Цього можна було досягти, бо картель із трьох альянсів править океаном. Їхнє домінування багато в чому засноване на федеральному антимонопольному імунітеті, наданому Законом про судноплавство. Maersk отримав історичні прибутки, тоді як споживачі та вантажовідправники страждають від найвищої за останні 40 років інфляції”, — ідеться у скарзі.

OJC стверджує, що Maersk не виконав свій контракт, і компанія змушена сама шукати ходи та виходи на надзвичайно дорогому спотовому ринку.

За даними Splash, серед інших перевізників, змушених цього року найняти юристів для розглядів у FMC, — CMA CGM, Hapag-Lloyd, HMM, MSC, ONE, Wan Hai, Yang Ming та ZIM.

Коментуючи скарги до FMC, віце-президент консалтингової компанії Sea-Intelligence Бьорн Ванг Йенсен застеріг від поспішних висновків.

Потрібно обережніше судити про інформацію, яку сторони вирішили розкрити у пресі. Без знання деталей контрактів та історії доставок відправників вантажу робити висновки безвідповідально і небезпечно”, — сказав він.

У червні президент США Джо Байден звинуватив морських перевізників у зростанні інфляції. На його думку, лінії відповідали за підвищення вартості доставки товарів, що, у свою чергу, призвело до інфляції.

У 2021 році до FMC подали скарги кілька американських компаній-імпортерів, звинувативши найбільші світові контейнерні лінії у порушенні контрактних зобов’язань щодо перевезення імпорту з Азії.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *