Європейські порти відмовилися розвантажувати танкер з російським дизпаливом

Нідерландські докери слідом за шведськими колегами відмовилися розвантажувати танкер із російським дизельним паливом на тлі очікуваного запровадження європейських санкцій щодо експорту енергоресурсів із Росії після її військового вторгнення до України. Про це повідомляє Bloomberg.

Танкер Sunny Liger (прапор — Маршаллові острови) взяв на борт близько 60 тис. тонн дизельного палива в російському порту Приморськ наприкінці квітня. Незважаючи на те, що судно оперує не під російським прапором, і санкції Євросоюзу на нього формально не поширюються, воно отримало відмову у розвантаженні в порту Гетеборг у Швеції, куди прямувало спочатку. Після цього воно вирушило до Нідерландів — тут його не пустили спочатку до порту Роттердам, а потім до порту Амстердам.

Якщо докери десь у світі відмовляються від вантажу, ми також відмовимося. Ми робимо це на основі міжнародної солідарності”, — заявив директор портового підрозділу голландської профспілки FNV Нік Стам.

Зараз судно стоїть біля Аймаудена, неподалік порту Амстердам, і наразі незрозуміло, як довго воно там чекатиме.

Раніше міністр закордонних справ Нідерландів Вопке Гукстра назвав ситуацію «дивною», адже судно не оперує під російським прапором, не перебуває в списку санкцій і не перевозить заборонені вантажі.

Доки Sunny Liger очікує на подальшу долю, інше судно з вантажем дизельного палива з Приморська, CB Caribic (прапор — Португалія), увійшло в район порту Амстердама в неділю.

З 17 квітня у всіх державах Європейського союзу, які мають морські або річкові порти, почала діяти директива ЄС про заборону входу до портів суден, що пов’язані з РФ. Водночас державам-членам дозволено ухвалювати обґрунтовані винятки, як-то для суден, які перевозять сільськогосподарську та продовольчу продукцію, гуманітарну допомогу та енергоносії. Санкції також не застосовуються до суден, які належать російським компаніям, фінансуються або керуються із Росії, але зареєстровані під прапорами інших країн до 24 лютого 2022 року.

Наприкінці лютого заходити до своїх портів всім російським суднам заборонила Велика Британія. Для суден, що належать російським власникам або зареєстровані в Росії, закрила свої води та порти також Канада.

Європейський Союз активно працює над шостим пакетом санкцій проти Росії за війну в Україні, який може включати часткову заборону на імпорт російської нафти, а також може бути орієнтований на більшу кількість банків РФ, які будуть виключені з міжнародної платіжної системи SWIFT.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *