ЄС розглядає заборону страхування танкерів, які перевозять російську нафту – WSJ

Євросоюз у рамках нового пакету санкцій розглядає можливість заборонити страхування суден, які перевозять російську нафту. Про це пише The Wall Street Journal, інформує “Економічна правда”.

Санкції щодо страхування спрямовані на блокування доступу РФ до світового ринку нафти та доходів від експорту. Зокрема, цей крок здатний завадити експорту російської нафти в Азію.

Насправді це було би дуже сильною перешкодою для експорту російської нафти”, – заявив Ларс Барстад, виконавчий директор Frontline Ltd., одного з найбільших власників танкеного флоту.

WSJ зауважує, що міжнародна група клубів взаємного страхування P&I, до якої входять клуби-члени у Британії, Норвегії, ЄС та інших країнах, забезпечує страхування P&I приблизно 95% від всього тоннажу світового танкерного флоту.

За словами Барстада, такі санкції підштовхнуть російську нафту до тіньового ринку, на якому працюють менш відомі трейдери та судновласники, котрі бажають працювати без страхування. Такий ринок дозволив Ірану та Венесуелі продовжувати експортувати нафту в останні роки.

Для Росії доставка незастрахованої нафти може бути складнішою, ніж у випадку з Іраном. Судна, які виходять з портів країни в Балтійському морі, пливуть біля узбережжя Данії на шляху до Північного моря. За словами аналітиків і судновласників, влада Данії може неохоче дозволяти таким кораблям проходити поблизу її берегової лінії.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі «Порти України». Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *