Євросоюз запровадив квотування викидів парникових газів з суден

Європарламент проголосував за поширення на судноплавство Системи торгівлі квотами на викиди парникових газів у країнах ЄС (Emissions Trading System, ETS), повідомляє The Loadstar.

З 1 січня 2024 року судноплавні компанії повинні будуть купувати квоти на викиди парникових газів для суден валовою місткістю понад 5 тис. тонн, незалежно від прапора, що заходять до портів ЄС на внутрішньоєвропейських маршрутах, і на 50% викидів на рейсах, що починаються або закінчуються. за межами Євросоюзу, а також на викиди у той час, коли судна стоять біля причалу в портах ЄС.

Всі доходи від ETS будуть спрямовані на боротьбу зі зміною клімату, на підвищення кваліфікації та перекваліфікацію працівників, які потенційно беруть участь у переході до «зеленої» економіки. При цьому 75% доходів, отриманих від торгівлі квотами, мають бути направлені до Океанського фонду для підтримки переходу до енергоефективного та стійкого до клімату морського сектору ЄС”, — заявили у Європарламенті.

У Європейській федерації транспорту та довкілля (Transport & Environment) назвали це рішення історичним для кліматичної політики Європи.

Поширення флагманської схеми Євросоюзу – ETS – означає, що забруднювачі будуть змушені платити”, — наголосили у Федерації.

Восени 2021 року європейські судновласники запропонували внести до документа, що регламентує ETS, обов’язкову вимогу, яка в рамках договору передбачає передачу витрат на ETS від судновласника до фрахтувальника.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *