Єврокомісія заблокувала угоду щодо злиття найбільших у світі суднобудівних компаній

Європейська комісія заблокувала угоду щодо злиття двох найбільших у світі суднобудівних компаній з Південної Кореї — Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co Ltd (DSME) та Hyundai Heavy Industries (HHI), повідомляє «Інтерфакс-Україна».

Угоду вартістю майже $2 млрд раніше уже схвалили регулятори в Сінгапурі, Китаї та Казахстані, проте для її завершення компаніям необхідне схвалення ЄС, Японії та Південної Кореї.

У повідомленні Єврокомісії зазначається, що угода дала б новій компанії домінуючі позиції та призвела б до поослаблення конкуренції на світовому ринку виробництва танкерів для транспортування зрідженого газу. При цьому наголошується, що сторони не вказали шляхи вирішення питань, що викликають побоювання регуляторів.

Це перший випадок із 2019 року, коли Брюссель вирішив виступити проти корпоративної угоди про злиття. Регулятори ЄС з питань конкуренції до цього блокували угоду між індійською Tata Steel та німецькою ThyssenKrupp через побоювання, що вона призведе до зростання цін для споживачів.

Рішення щодо DSME та ННІ прийнято на тлі стрибка цін на енергоносії в Європі взимку, при цьому витрати на транспортування зрідженого газу в Азії злетіли до рекордних рівнів на тлі збільшення світового попиту.

DSME та HHI є лідерами ринку з виробництва суден, що транспортують зріджений природний газ (ЗПГ). Компанії активно поставляють продукцію європейським фірмам, на частку яких припадає близько 30% світового попиту на вантажні судна, згідно з даними Єврокомісії.

Видавництво «Порти України» запрошує на урочисту церемонію нагородження переможців XV Національного Морського рейтингу України за підсумками 2021 року. Дата проведення — 25 березня 2022 року. Реєструйтеся!

HHI у березні 2019 року підписала з Корейським банком розвитку (KDB) контракт про придбання DSME. Вартість угоди оцінювалася в $1,8 млрд.

Причиною поглинання DSME стала хронічна збитковість останніми роками та значна заборгованість компанії (фактично фінансові проблеми мають місце з моменту краху всього чеболю-групи Daewoo внаслідок азійської економічної кризи 1997 року). У спробах подолати свої економічні проблеми DSME з 2015 року позичила понад 7 трлн вон у державних кредиторів, у тому числі — KDB. Це фінансування було здійснено в обмін на активи та зобов’язання DSME провести реструктуризацію та оптимізацію бізнесу. Загалом держава за останнє десятиліття спрямувала на допомогу DSME понад 10 трлн вон. HHI також зазнала реструктуризації активів в останні роки, щоб розв’язати свої економічні проблеми.

Просування вашої компанії на найбільш читаному галузевому ресурсі — ports.ua і в журналі “Порти України”. Стати партнером тут!

Репосты:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *